שירותים נוספים
 

שירותים נוספים

 

שירותים מיוחדים  
 
החלפת כיפה (Dome) 55
החלפת חוטי הולכת הזרם(leadwire)
100
חיזוק הקונוס (Cone) ע"י ספיגת חומרים מיוחדים
65
הטענה מחדש של המגנט
65
מרכוז המגנט (מגנטים עד 1 ק"ג)
110
מרכוז המגנט (מגנטים שמשקלם מעל 1 ק"ג)
155
תיקון הקרוסאובר
155
תוספת תשלום עבור שירות דחוף
65
 
תיקון טוויטרים ודרייברים 
 

רפופורט רמקולים ממליצה מאוד להחליף דיאפרגמה שרופה של דרייבר או טוויטר אצל אחד ממומחיה. בהחלפת דיאפרגמה לא תקינה של טוויטר, לא נגבה מכם תשלום עבור העבודה. כלומר, תשלמו רק עבור החלפים.

חשוב להשתמש בכישורים שלנו מסיבות:

• חשוב לבדוק את מצב המגנט של הטוויטר ולנקות את חריץ המגנט. הסליל של הטוויטר נמצא בתוך החריץ, במידה וימצאו שם עצמים זרים, בזמן עבודת הטוויטר הם ישפשפו את חוטי הסליל ויהרסו אותו.
• חשוב לבדוק את הטוויטר באמצעות אות סינוסואידלי, על מנת לוודא איכות הצליל והעדר רעשים.
• איכות ודיוק ייצור הדיאפרגמות יורדים עם השנים. לכן, לעתים יש צורך לתאם בין דיאפרגמה והמגנט באמצעות הגבהת הדיאפרגמה או הזזתה.

אתם יכולים לרכוש את הדיאפרגמות אצלנו.
מחירים לדוגמא ניתן למצוא ברשימת מחירים

 
בנייה של ארגז וקרוסאוברים  
 

אנו יכולים לחשב את המבנה האופטימלי של הארגז בשביל הרמקול שלכם.
לצורך כך, אנו משתמשים בנתונים טכניים של הרמקול שלכם (הפרמטרים האלקטרומכניים של Thiele/Small ), אשר מספק יצרן הרמקול, או מודדים את נתונים אלו באמצעות מערכת מחשב CLIOWIN 7.

לאחר מכן אנו מתכננים את מבנה הארגז של הרמקול,באמצעות תוכנת BASSBOX. כך מתקבל מבנה הארגז האופטימלי עבור הרמקול הספציפי. מבנה זה יבטיח תגובת תדר חלקה, מקסימום תדרים נמוכים ואמינות בעבודת הרמקול.

כל רמקול מתוכנן לעבוד בתחום תדרים ספציפי. למשל, הטוויטר בנוי להפיק צלילים בתדר גבוה, ולעומתו הסאבוופר בנוי להפיק צלילים בתדר נמוך (באס).
אם רמקול מקבל תדרים שאינם בתחום תדרי העבודה שלו, הוא מעוות אותם.
קרוסאובר הנו מסנן אלקטרוני שתפקידו לפצל את הסיגנל לפסי תדר נפרדים, שמועברים לרמקולים שונים. כך, כל רמקול מקבל את התדרים בהם הוא בנוי לעבוד.
מתוך הפרמטרים של הטוויטר והרמקול (woofer) אנו מחשבים ומייצרים קרוסאובר, לתיאום מרבי של התדרים הגבוהים והנמוכים. בדרך זו מתקבלת מערכת אקוסטית בעלת תיאום אופטימאלי.

לאחר בנייה והרכבה של ארגז והקרוסאובר עבור הרמקולים, מודדים את תגובת התדר של כל המערכת בעזרת מערכת המחשב CLIOWIN7. במידת הצורך מבצעים שינויים בקרוסאובר עד לקבלת תגובת תדר חלקה.

בניה של ארגז וקרוסאוברים
 
כוונון הסאבוופר  
 

סאבוופר הינו סוג רמקול המיועד להשמעת צלילים בתדר נמוך(באס).
הפקה מקסימלית של צלילים בתדרים נמוכים, אפשרית רק כאשר כל מערכת הרמקול בנויה בצורה נכונה. בתדרים הנמוכים תיבת תהודה (הארגז), של הרמקול נושאת תפקיד חשוב לא פחות ממגנט סליל או קונוס בהפקת צליל איכותית.

ארגז שתוכנן נכון "מעמיס" את הקונוס באוויר שעליו לדחוף במהלך העבודה. כתוצאה מכך, הנצילות, שמתורגמת לעוצמה, עולה וכך גם אמינות עבודת הרמקול.
ניתן להשוות זאת לתנועה של סירה. כשהחותר מזיז את המשוטים באוויר, הדבר לא גורם לסירה לנוע –ארגז בנוי לא נכון. לעומת זאת, במים הסירה נעה - ארגז בנוי נכון.

אנו יכולים לחשב את המבנה האופטימאלי של הארגז בשביל הסאבוופר שלכם. לצורך כך, אנו משתמשים בנתונים טכניים של הרמקול שלכם (הפרמטרים האלקטרומכניים של Thiele/Small ), אשר מספק יצרן הרמקול או מודדים את נתונים אלו באמצעות מערכת מחשב CLIOWIN 7. לאחר מכן אנו מתכננים את מבנה הארגז של הסאבוופר, באמצעות תוכנת BASSBOX. כך מתקבל מבנה הארגז האופטימאלי עבור הרמקול הספציפי. מבנה זה יבטיח מקסימום תדרים נמוכים ואמינות בעבודת הרמקול.

לאחר בנייה והרכבה של ארגז עבור הסאבוופר, מודדים את תגובת התדר של הרמקול בתוך הארגז בעזרת מערכת המחשב CLIOWIN7. במידת הצורך מבצעים שינויים במבנה הארגז לצורך קבלת נצילות מקסימאלית בתחום התדרים הנמוכים.

כיוונון הסאב-וופר

 
שרותי משלוח
 

לאחר תיאום טלפוני, תוכלו לשלוח אלינו את הרמקולים, שברצונכם לתקן באמצעות חברת משלוחים. אנו ממליצים להקפיד על כמה כללים בעת ביצוע המשלוח:

1. חשוב מאוד! אנא מלאו את טופס המידע אודות הרמקולים שלכם ושלחו אותו יחד עם הרמקולים.
2. אנו ממליצים להוציא את הרמקול מהארגז לפני שליחתו, בעת התיקון אין צורך בארגז.
3. הדרך הטובה ביותר לשלוח אלינו את הרמקולים, היא לארוז כל רמקול בקופסה נפרדת, אשר תהיה חזקה מספיק וגודלה מהרמקול בערך ב- 10 ס"מ.
4. הדביקו חתיכת קרטון בחלקו העליון של כל רמקול ועטפו אותו בניילון בועות לפחות בעובי של כ- 5 ס"מ.חשוב לא לשלוח את הרמקולים בתוך קופסה עם מילוי של חתיכות קלקר. לרוב, רמקולים הינם בעלי משקל גבוה, ולכן, עד ההגעה אלינו הם ימעכו את הקלקר וכתוצאה עלולים להינזק.
5. אם ברצונכם לשלוח יותר מרמקול אחד בקופסה אחת, אנא ארזו כל רמקול בקופסה נפרדת ואת 2 הקופסאות הניחו בקופסה אחת.
6. בדקו שכל רמקול עטוף בניילון בועות לפחות בעובי של 5 ס"מ (במידת הצורך יותר משכבה אחת). בדקו שהרמקול לא יכול לזוז בתוך הקופסא, נערו את הקופסא בחוזקה כדי להיות בטוחים.
7. התשלום על המשלוח ישולם במלואו על ידי הלקוח.

 
   

גרסה להדפסה גרסה להדפסה       שליחה לחבר שליחה לחבר